bos beles isler

x + y = düttt

18 Nisan 2010 Pazar

sanata bakış açısı hesaplama tekniği

 size oldukça fayda sağlayacak bir çalışma ile karşınızdayım.

etrafınızda ''benim sanata bakış açım şöyle şöyle,böyle böyle'' diye ahkam kesen zatı-ı muhteremler mi var?
ve siz bu zat-ı muhteremlerin aslında hödük olduklarına inanıyor ve onları ulu orta delillerle rencide mi etmek istiyorsunuz? 

işte size en kesin ve en kalıcı yöntem!!! iddia ediyorum bu kadar etkilisi ile daha önce karşılaşmadınız.yüz kızarması garantili !

şimdi efendim,öncelikle malum hödük paşa'nın sanata bakarkenki bir fotoğrafını buluyorsunuz bir yerlerden. yoksa tuzaklar kurun,pusuya yatın,çekin fotoğrafını.
sonra fotoğrafı masanızın üzerine koyup, yapmış olduğum çalışmada görüldüğü üzre, gözleri ile sanata baktığı yeri birleştirin. hödükzade efendi bir miktar clark kent modu alacak ama yapacak bir şey yok.neyse efendim.çizim hadisesini çalışmamdaki gibi yaptıktan sonra ilkokuldan kalma açıölçerinizi elinize alıp,muhteşem ilkokul öğretmeninizin size öğrettiği gibi ölçüyorsunuz açıyı.

ve işte sonuç...artık elinizde delillerle konuşabilirsiniz.hem son trend de bu,hadi yine iyisiniz...


2 gelişine vur!:

sanitabant dedi ki...

sevgili kült abla
ortaya koyduğunuz bu bilimsel gerçek ve kanıt inanın beni derinden etkiledi.
Affınıza sığınarak soruyorum, bu hödükzade efendi meşhur davut heykeline sizce kaç derecelik sanat açısı ile bakardı? bu konuda aydınlatırsanız meraklı okurgaçınızı bilgili ve bahtiyar olacağım

Gözde GÜL dedi ki...

şu sıra hödükzade efendi'nin ''bereket tanrısı''na bakış açısını incelemekteyim efendim.çalışmam biter bitmez davut heykeline de el atacağımı bilmenizi isterim.
saygılar.

Yorum Gönder

haydi hep beraber dünyayı kurtaralım böbeem!
⎝⏠⏝⏠⎠