bos beles isler

x + y = düttt

11 Haziran 2010 Cuma

şeytan'ın en sevdiği şey kibir miydi?



hayır azizim hayır! yıllar yılı kandırıldık durduk ''kibir şeytan'ın sevdiceğidir'' diye.yaptığım deneyler ve gözlemler sonrası bu kanıyı yıkmaya geldim.
ve açıklıyorum: şeytan'ın en sevdiği şey UZAKTAN KUMANDAdır.
lanet olasıca kumandayı sehpaya yahut koltuğa bıraktığınızdan öylesine emin olsanız da,o kumandanın tv.nin olmadığı odalardan,ayakkabılığın rafından çıkmasının tek açıklaması ev arkadaşınız şeytan'dır.toplu yaşadığınız mekanlarda kumanda kayboluşlarından yaşam alanınızı paylaştığınız bireyleri sorumlu tutup,gerginlik yaratmayın,kalp kırmayın üstadım.
onun yerine ''şeytaaaaan aldıııııı götürdüüüüüüüü,satamadaaaaan getirdiiiiiiiii'' diye melodik bir şeyler söyleyin,hoşuna gidiyor elemanın,bırakıp kaçıyor bir kıyıya köşeye.alakasız yerlerden başlayın o yüzden aramaya.
 
hem ne demiş izzet yıldızhan: ''fransızlar amma kültürlü ufacık çocukları bile fransızca konuşuyor.''
ya yaaa.bilinçli olmak lazım!

4 gelişine vur!:

Kararsız ruh dedi ki...

dude!!kumanda göt büyütür!

Gözde GÜL dedi ki...

sürekli kaybolduğunda o ihtimali minimuma da indirir ama hatun.buna ne diyorsun?

Kararsız ruh dedi ki...

şeytan benim totoyu küçültme girişimlerine girsin yeminle yalakası olurum kendisinin ama benim evde kumanda falan kaybolmuyo ,tötüm büyüyo ,sinirliyim hatun!!

Gözde GÜL dedi ki...

ben de istiyorum o kaybolmayan kumandadan yahu.

Yorum Gönder

haydi hep beraber dünyayı kurtaralım böbeem!
⎝⏠⏝⏠⎠