bos beles isler

x + y = düttt

30 Mayıs 2011 Pazartesi

burası sorvayvir beyler

tevfik ve nihat...
survivor'ın (nihat doğan'ın ifadesiyle burası SORVAYVİR beyler) mühteşem ikilisi.adada kurdukları koalisyonu izleyenler bilir.milletin ağzına hunharca sıçan düetlerine tanık olduk bugüne kadar.lakin bu akşam farkettiğim üzere bu süper ikili daha da süper bir hal almaya başlamış.

ıssız ada nihayetinde,kime ne olacağı pek belli olmayabiliyor.adanın havası mı suyu mu etkiledi ne oldu bilemiyorum tam olarak lakin tevfik'te böyle nihat'a hallenmeler,bir yakınlaşmalar,bir erotik içerikli santimli mantimli konuşmalar...

nihat'da boş değil hani.ama çakal biliyor ya izlendiğini ; bu aşkın sarhoşluğuna çok kaptırmaktan imtina ediyor şu sıra.o kadar atıp tuttu tabi ''aşkım ülkem,bebeğim,bal peteğim vatanım,oyyş'' falan diye. öyle zart diye gözümüze soka soka takar mı bize boynuzu? kesin tenhada açılacak tevfik'e. ''eve dönüşe kadar biraz sabret bebeğim'' diyecek.benim nihat'ım işini bilir.


mesela bu akşamki bölümde bunlar karaokeye gittiler. arka koltukta ikisi.diğer dörtlü tepiniyor,hönkürüyor falan.erotik ikili arkada bacak temasında.tevfik, nihat'ın gözlerinin içine bakıyor ''nihat kalkıp söyleyeyim mi ben de?'' dercesine. nihat çakıyor ayarı gözleriyle ''maçoyum ben,şortun kısa millet bacaklarına bakar şimdi'' diye.

favorimsiniz artık lan.tv'de önemli bir boşluğu doldurdunuz.çekirdeğim ve ben takibinizde olacağız.öptüm.

0 gelişine vur!:

Yorum Gönder

haydi hep beraber dünyayı kurtaralım böbeem!
⎝⏠⏝⏠⎠