bos beles isler

x + y = düttt

24 Aralık 2011 Cumartesi

pillow talk ve acı gerçekler...

''İskoç tasarımcı Joanna Montgomery’ nin fikri bu yastık, uzak mesafelerde bulunan romantik aşıklar için ideal. Takılan yüzük sayesinde sistem, karşı tarafın yastığı ile iletişime geçiyor. Yastığa başınızı koyduğunuzda karşı tarafın yastığı ışıldamaya başlıyor ve sizin yattığınızı anlıyor. Karşı taraf da yattığında, sevdiğinizin kalp atışlarını duymaya başlıyorsunuz.''

iyi güzel.hatta fazla romantik.ancak fazla psikopat sevgili bulunan bir topluma yaramaz bu benden söylemesi.bu ecnebi icadı bizim topraklarımıza girdiği andan itibaren önce boku çıkar,sonra kan çıkar.ciddiyim.
diyaloglar şimdiden belli:



muhsin ç.(26,adana)
''yüzüğü taktım uzandım 2,5 saat geçti.yastık ışıldamadı.ben sana muazzezlere gitmeyeceksin dememiş miydim?oradaydın değil mi? mehmet de oradaydı kesin.şimdi sıçtım ağzına!''

sümeyye a. (20, kırşehir)
''allah belanı versin veli! son telefon görüşmemizden sonra içtin değil mi? yüzüğü takmayı unuttun işte! bak sevim'in sevgilisine.ne kadar bilinçli,ne kadar sorumluluk sahibi...''



meliha (23, ankara)
''kalp atışların hızlandı,ne iş?ne bok yiyosun çabuk söyle!''

mahmut (33,şırnak)
''yav sen beni niye aramadın? bari aramadın niye yüzügü tagmadın? hee halangil vardi..seni öpecağam ha!''

kazım (27, sakarya)
''nerdesin? evdesin demek...37'ye kadar sayıyorum.yüzüğü tak yastığa başını koy bakayım evde misin değil misin?''

0 gelişine vur!:

Yorum Gönder

haydi hep beraber dünyayı kurtaralım böbeem!
⎝⏠⏝⏠⎠