bos beles isler

x + y = düttt

15 Ekim 2010 Cuma

şikayet mektubu

sizi kandırıyorum.bu yüzden çok utanıyorum der gibi.çotaküte
sayın hanım kız;
''beyaz şapka ördüm,övgü bekliyorum'' diyerekten kendini fotoğraflattığını görüyorum.seni arsızlığından arınmaya davet ediyorum.bize şapka diye yutturmaya çalıştığın hedenin esasında imam takkesi olduğunu biliyorum.senin de bildiğin aşikar.içinde az da olsa ar damarı barındırıyorsun ki yutturmaya çalıştığın şeyden ötürü bir miktar utanç duyup yüzünü kapatmaya tenezzül etmişsin.seni bir daha örgü paylaşım sitelerinde bu denli kandırma çabası içerisinde görürsem sibirya'ya kadar kovalar,etini dişini çatlatırım.
akıllı ol!

2 gelişine vur!:

Sleepandbeer dedi ki...

Modada çığır açabilir bu tasarımla

Gözde GÜL dedi ki...

onun tasarım hayatını bitiririm,set olurum önünde :)

Yorum Gönder

haydi hep beraber dünyayı kurtaralım böbeem!
⎝⏠⏝⏠⎠