bos beles isler

x + y = düttt

10 Ocak 2011 Pazartesi

aynı şeyi görebilen kaç kişiyiz?

bir arkadaşa bakıp çıkacaktım diyenler,yazdıklarımı devamlı takip edenler,yolu rastgele bloğa düşüp hemen kaçacak olanlar,vs...kısacası şuan bu yazıyı okuyanlar size sesleniyorum:

yukarıdaki foto benim kumbaram.şimdi bu kumbara üzerindeki resimde sizin dikkatinizi ne çekiyor?aşağıya yorum olarak yazarsanız ''algıda sıçıcılık'' yaşayıp yaşamadığımı kendime ispat edeceğim. şimdiden teşekkürler.

15 gelişine vur!:

çizer dedi ki...

çok kadın-erkek ilişkilerinden giricem ben ama erkeğin tarafının gece olması ve ikisinin boynundaki fantezist çan mı

cilekperisi dedi ki...

oyami yazısı ilk başta dikkatimi çekti. peyami olarak algıladım onu. bu deli heralde peyami safa'ya salladı bişiler taşak geçti heralde adamla dedim :P

beşer dedi ki...

birinin erkek birinin dişi olduğunun bize kurdele aksesuarıyla gösterildiği iki inek resminin yerine düşünün ki sakalı bıyığı olan iki insanın resmi durmakta. birinin kafasında kurdele bulunuyor ki biz "haaa, bu dişiymiş" diyelim. nasıl olurdu?
sonuç: inek halihazırda dişi bir hayvandır. damızlık erkeğine boğa, nâdamızlık erkeğine ise öküz denmektedir.
benim algım böyle sıçtı.

kült ablası dedi ki...

çizer: erkek tarafının karanlık olduğunu farketmedim sen söyleyene kadar.dikkatine hayran kaldığımı söylemeden edemeyeceğim.

çilekperim vallahi oyami=peyami algısı feci hoşuma gitti.mezardaki adamla çok elleşince gece rüyalarıma girip hesap soruyor.bu gece rahat bi gece olsun diye peyami'ye dokunmayacağım:)

beşer:çok doğru tespit.gözümüze gözümüze sokulmuş.muhakkak ki bu şekilde yorumlayanlar da çıkmış yahut çıkacaktır da.sen buna algıda sıçış diyosan ben neremi döveyim?

yalnız bu beyin fırtınası olayı çok hoşuma gitti.söylemeden edemeyeceğim :)

fütursüzca paradoks dedi ki...

erkek inek kişisi hatun inek kişisinin poposunu elliyor gibi..

hmm.. hatun inek kişisi dil çıkarmış,kurdelesi var...

bunların ikiside farklı cins ama isimleri aynı .. OYYYYamiiiii... oahoanzklalklak :D:D bu nası bi isimdir yahu.. neler çıkarılır burdan efendim... (bknz: algıda sıçıcılık1)

eeöö şimdi baktımda şööööylee dahada bişi bulamadım.. iki kalp biçimi içine oturtmuşlar oyamileri.. oyami diyince aklıma kağıt sanatı origami geldi..(bknz: algıda sıçıcılık2)

kök not:algıdaki sı.mışlığımı bende ölçmek adına yukarıda yazan hiç bir yorumu okumadan yazıverdim gitti hepsini ekese mekese :))) hörtmeler efem..

kült ablası dedi ki...

fütursuzcuğum ben bu el tutuşme hadisesini şöyle yorumladım:
erkeğin kolunun açıklığı ile,kadının kolunun açıklığına (hatta kapalılığına diyelim direkt) baktığımızda kızımızın ne denli cilveli bir kız olduğunu anlayabiliriz.hani dede ve ninemizin dedemizin kolunu ninemizin omzuna attığı,ninemizin mahcup mahcup poz verdiklerinden:)
ama ileride abla egemenliğini ilan edecek ilişkilerinde.aha buraya da yazıyorum:)

fütursüzca paradoks dedi ki...

diğmi yaa.. sonradanda düşündüm zati, o dil böyle "ihi yaramazlık yapıyoz biz" havasında ((((: efendim bu arada tarafımdan mimlendiniz ((: kolay gele (((:

kült ablası dedi ki...

yaaa :))

Uçan Adam Disko dedi ki...

1- Öncelikle bu bana kumbaradan çok 1-6 yaş arası çocukların giydiği külotu andırıyo.
2- Başka bir okurun da söylediği gibi boyunlarındaki zil değil(!) daha çok bir sex oyuncağı gibi duruyo.
3- El ele tutuşma durumu yok, erkek olan elini kızın arka-alt bölümüne uzatırken kız olan da onun elini itiyo, bir yandan da fotoğraf çekildiği için bozuntuya vermeyiz sahte gülücük atıyo
4- "Oyami" yazan bölgelere baktığım zaman her ikisinin de anne veya babasının kesinlikle kanguru olduğu ortada
5- Sıçtım geliyor bölümü : "LAN BUNUN NERESİNDEN PARA ATILIYO?!?!?!?"

Uçan Adam Disko'dan sevgilerle...

kült ablası dedi ki...

ahahahah allah cezanı vermesin hacı :) kaç yıllık birikimi saldın ortaya? favorim bu yorumdur alınmaca kırılmaca yok:)

para atılma kısma yanda canım.öperim alnından :)

faketinúviel dedi ki...

İlk bakışta para atma yeri, ikincisi külot değil ama yine bi iç çamaşırı, üçüncüsü cinsel samimiyet dolayısıyla kızarmış yanaklar ki erkekte daha fazla gibi gibi; bu kadar sıçış yeter gibi kendi b.kunda boğulma aşamasına geçmemek gerek. :}

kült ablası dedi ki...

faketinúviel geçebilirsin de,misal ben geçeceğim kadar geçtim :)

cilekperisi dedi ki...

uçan adam disko yardırmış lan. o nasıl yorum öyle ;)

kült ablası dedi ki...

özünde de böyle bu adam :)

DeathNossk dedi ki...

kadın göğsü üstüne basılmış bir kumbara gibi.daha çok arkadaki babamın öğretmenlik hayatı boyunca -yıllarca- kullandığı masa örtüsü değil mi abla o? ve bu kadar yorumun üstüne senin fikriyatınla eşleşen bir öge yoksa,bu algıda sıçan taraf alenen sen olmuşsun sanırım ablacım.öperim

Yorum Gönder

haydi hep beraber dünyayı kurtaralım böbeem!
⎝⏠⏝⏠⎠