bos beles isler

x + y = düttt

10 Ocak 2011 Pazartesi

ne iş?

bulmaca,çocukların sözcük dağarcıklarını geliştirmek adına sıkça kullandığımız tekniklerden.hazırlamaktan da haz duyarım,uygulatmaktan da...çocuklar için de müthiş bir zevk!

görseller de önemlidir bulmacalarda.ben mesela görselini hazırlayamadığım bulmacaları uygulatırken bulmacada her tamamladıkları kelimenin resmini de kağıttaki boşluklara çizmelerini isterim çocuklardan.mevzu ben ve uygulama biçimim değil ama bi ön bilgi vermek adına (bulmacanın çocuklardaki yeri ve önemi) yazdım bunları.

evet...bugün h.k isimli bir arkadaşı incelemek istiyorum.kendisini birkaç dakika önce süper kişilikli arkadaşım vasıtası ile tanıdım.o da materyallerin paylaşıldığı bir siteden aşağıda hazırlamış olduğu materyali indirmesi sayesinde...


şu koyun olayı bizi uzunca bir süre dumur-dumur arasında ücretsiz götürdü getirdi.bu seksi koyun ilköğretim 2. sınıf seviyesi için hazırlanmış bu bulmacada neden salınıyordu? üstelik diğer görsellerde hiç bir hinlik yokken!
h.k. isimli öğretmenin iyi niyetli bir insan olduğunu düşünmek istiyorum.hazırlarken çok sıkılmış,kendi kendine eğlenmiş olduğunu umuyorum.

ama h.k. iyi niyetli de olsan bu bir çok kadının olamadığı kadar seksi bir koyun adamım! kırmızı ayakkabılar,kırmızı ruj,file çoraplar,jartiyer olayı falan...sarışın sevdiğini de anladık.fakat üstadım bunu bu bulmacada kullanman bizleri bir miktar kıllandırdı ne yalan söyleyeyim.olmamış! at şeyine konan kelebek misali durmuş onca görselin içinde.

işte böyleee.ha bir de ''mutluluğun resmi''ni çizdim ben a dostlar.paylaşmadan edemeyeceğim.abidin dino rahat uyu...omuzlarındaki yükü geç de olsa kaldırıyorum.

I    sıcak su torbası

0 gelişine vur!:

Yorum Gönder

haydi hep beraber dünyayı kurtaralım böbeem!
⎝⏠⏝⏠⎠