bos beles isler

x + y = düttt

11 Mart 2010 Perşembe

çocuk gözüyle kült ablası

geçen günlerden birinde öğrencilerimden biri kıkırdayarak şu resmi tutuşturdu elime:
oysa ben onların portakala pırtıkal demelerini düzeltmek için 8 saatimi harcamıştım.çizdiğin resimde azıcık gerçeği yansıtma be çocuğum.milletin öğrencisi gibi azıcık prenses kız kostümüyle çiz,saçı başı toplu,taçlı,boncuklu çiz,elime sihirli bir değnek tutuşturup çiz,ne bileyim peri kanadı manadı çiz...

nankör zıpalar!



2 gelişine vur!:

Nobody dedi ki...

Ben gayet beyendim ehehe.. Seni yansıtıyor mu cidden? Gözler yeşil mi yani abuuw ehehe.. Ögrenciler çok şeker yaa ^^

Gözde GÜL dedi ki...

sen öyle şeker durduklarına bakma bu dombililerin.her biri birbirinden afacan:)
ve evet itiraf ediyorum aynı ben ! :)

Yorum Gönder

haydi hep beraber dünyayı kurtaralım böbeem!
⎝⏠⏝⏠⎠