bos beles isler

x + y = düttt

12 Şubat 2010 Cuma

benim de benzer bir hikayem var,anlatayım mı?


sene 1900'ler...o günlerin geçen bir gününde yolda yürürken kerry king gibin bi herife rastladım.hayalerimin erkeğini azcık ıskalamıştım.ben gaşlı olsun,gözlü olsun,saçlı olsun,çukulata tenli olsun ama çok esmer olmasın,döşü gıllı olsun triplerini yaşamaktaydım o sıralar.ama sonuçta erkekti.olsundu bir yerde.sonra ben dikildim bunun karşısına tüm gücümü toplayıp:

-ar yu çekindırılıst?

diye sordum.onun da bana karşı hisleri varmış ki:

-ne gonuşuyon kütük?!?

diye cevap verdi.yok ''kütük'' dedin,yok ''çekindırılıst'' dedin.biz bi tutuştuk mu bu adamla kavgaya...kafama kafa attı mesela.sonra özür diledi,evlendik.şimdi ikimiz de ipek saç kremi kullanıyoruz.o hala kel ama ele güne karşı uyumlu bi çiftiz biz imajı çizebiliyoruz bu sayede.

hatta geçen gün bana

-ar yu çekindırılıst? diye sordu.
-eki eki ehere mehere diye gülüp çok yavşaksın olum lan dedim.


0 gelişine vur!:

Yorum Gönder

haydi hep beraber dünyayı kurtaralım böbeem!
⎝⏠⏝⏠⎠