bos beles isler

x + y = düttt

12 Şubat 2010 Cuma

xxx tetris

ismi sextris de olabilir bu oyunun.ama sextris yanlış bilmiyorsam normal tetrisin ''bağyan soymaca''lısı ya da ''çıplak abla görüntüsü netleştirmece''lisi.neyse.

bilmeyenler öğrensin.maksat sizin bir yerde bilgiye de ulaşmanızsa; bir miktar oyun hakkında fikir sahibi yapayım sizi.şu koskoca arama motorunda benim kadar güzel anlatanını da bulamazsın ey okuyucu.aslında kralını bulursun lan! lan:ulanın kısaltılmış versiyonu bildiğimiz üzere.hep tasarruf hep tasarruf...ses tasarrufu yaptığımızda bile kar ettiğimizi sanıyoruz bi yerde.ses tasarrufu demişken hadi okeyde yenilen veli amca'nın eşine sinirlenip ''ulan''ı ''lan'' yapmasını anlayabilirim.sinir halinde beynin ''ne kadar çok şey saydırabilirsem,o kadar deşarj olurum'' mantığını gütmesinden kaynaklanıyor hadi de şu harfleri yazı dilinde yutanlara kılım!
-nbr?
-ii,sndn?
şu ergenus alfabesine daha bi kılım! ayıptır!
neyse oyun diyorduk.oyunda aslolan şey erkek ve kadının cinsel organlarını üst üste getirmek.bunlar böyle değişik duruşlarda iniyorlar gökten.sen de evirip,çevirip,yerleştiriyorsun.işte böyle denk düşürebildin mi inleme sesleri duyuluyor ve o çiftimiz yok oluyor.

bu oyun tesadüfen elimize geçti aslında.babama 8 yaşındaki öğrencisinin ''örtmenim sana oyun cdsi getirdim'' diyerek hediye ettiği cdden çıktı.o çocuk ben olmalıydım hacım.tıpkı bana ''örtmenim oğuz bana büzzzzzzzük diyor'' diye şikayet edilen oğuz olmak istediğim gibi.ya da mutluluğun resmini çizin dediğimde tavşanların çiftleşmesini çizen taha gibi...benim yaratıcılığım şaban'ın defterine teneffüste ''eşşeen boku'' yazmaktan,battaniye altından ''nasıl olsa allah baba görmez'' diye düşünerek babama nah çekmekten ileriye gidemedi ne yazık ki...

0 gelişine vur!:

Yorum Gönder

haydi hep beraber dünyayı kurtaralım böbeem!
⎝⏠⏝⏠⎠