bos beles isler

x + y = düttt

16 Şubat 2010 Salı

boka kaka diyerek sansür uygulayan zihniyet

çocukluktan kalma bir alışkanlık olduğunu düşünüyorum aslında... ''anneeeeeee kakam geldiiiiiiiiii!!!!'' zamanlarından kalma hem de.ama şimdi şöyle bir durum var; -bilmiyorum kaç kişi böyle düşünüyor ama- bir yetişkinin ağzından duyduğumda pek bir eğreti duruyor,pek bir bebek gibi konuşan kız havası veriyor azizim...

bakınız cümle içinde kullanalım:
-bu kısa,öz,belki de bir kaka anlaşılmayan bu kısa yazımızın da sonuna geldik.

şimdi sayın okuyucu,değerli zat...lütfen elinle vicdanını bul ve üzerine koy.oldu mu sence?

nitekim ''bu memlekette g.te g.t denir''...değil mi üstad?

son olarak dr.skull'dan geliyor marşımız:

Sen

Ayrılmadan son defa baktım sana
Hala gururlu ve hala sıcaktın


Nereye gitsem hep senin kokun

Her taşın altında sen vardın

Herkesin içinde bir parça sen

İpin ucu kaçınca sen çıkardın


Kimi yedi seni,kimi sakladı

Kimi beyaza boyayıp akladı
Kimi yoluna yok oldu gitti

Kimi kaçırdı seni ağladı

Aniden geldin içime bir sancı gibi

Bir gün
akan sularla kaybolup gittin
Kıvrandım durdum günlerce,yoksun diye

Ve aniden yolumun üstünde bittin


Biliyorum yine geleceksin
Ve ben aynı şeyleri yapacağım

Pişman değilim bu anlar için

Her gün seni anacağım


Ayrılmadan son defa baktım sana

Hala gururlu ve hala sıcaktın

Daha söylesem bilirim dinleyecektin

Ama ben yine de sifonu çektim!...


Biliyoruz yine geleceksin

Ve biz aynı şeyleri yapacağız

Pişman değiliz bu anlar için

Her gün seni anacağız inan
Her gün seni anacağız...

0 gelişine vur!:

Yorum Gönder

haydi hep beraber dünyayı kurtaralım böbeem!
⎝⏠⏝⏠⎠