bos beles isler

x + y = düttt

2 Mayıs 2010 Pazar

burcucum çok al birini,vur ötekine tarzında çıkmışsınız

burcucum çok yaşını başını almış,geç kalmış gibi çıkmışsın.ama güzel çıkmışsın hani.ev sahibinin poponun altına bir minder dahi vermeyişi bile bozamamış güzelliğini.ama dikkat böyle yerlere oturursan çocuğun olmaz di mi ama canım şimdi...bir de burcucum dost acı söyler canparem;o tokanın rengi çok uyumsuz olmuş be şekerim.
burcucum iyi güzelsin de,biraz üşengeçsin be annem.bunalım munalım derken salmışsın kendini.boya vaktin gelmiş,aldırmıyorsun.böyle görmeye dayanamam ama kuşum.bir de o kuaförüne söyle saçları tülertmesin.
burcucum bıyıklarını aldırma vaktin gelmiş,haberin yok.bir de gözünü fazla mı pörtletmişsin iran kekliğim?göz renginle taktığın taç arasında bir uyum söz konusu.sarı çiçekli toka yerine pembiş olanından taksaydın,milyonları peşinden sürüklerdin.mekan olarak banyoyu tercih etmişsin.kutlarım.çok da temiz.annene selam puftişim.
not: burcucum ben öküzün önde gideniyim affet.şimdi farkettim taktığın taçla şampuanların,sarı tokayla kesenin renklerinin uyuştuğunu.oh gaaaaad,vaaaaaaaay? ühühühü,böhühühü :(
burcucum çok...bakma lan bana öyle,etini kırarım bak,bakma !!!
burcucum efsane olmuşsun böbeem.adeta ''0'' bedensin.ama kül görmüş eşek gibi sırıtmanı yadırgamadım desem yalan olur.koridor seçimin enfes bu arada.öptm,bys.
burcucum kralsın! ''acayip hayvanlara benziyirsen'' esprisi yapmayacağım,sen bir ikoncansın...fotoğraf tam da ''leave the emo kids aloooğğğğnnnee'' derken çekilmiş sanırım.sosyal sorumluluk sahibi bir insansın canım.aferin.

burcucum çok anti newton çıkmışsın canım.gittikçe yükselerek arşa değecek saçın başın.meşhur da olmuşsun,artık tanımaz bizi diyor arkadaşlar.duygusal adamsın yapmazsın öyle şey değil mi burcucum?

2 gelişine vur!:

Chopartypical dedi ki...

Burcular beni benden alırsanız sizi, sizi, bende, beni, bana... bırakmam.

Gözde GÜL dedi ki...

ben bu cümleyi bi koşu çözümleyip geleyim chopartypical :)

Yorum Gönder

haydi hep beraber dünyayı kurtaralım böbeem!
⎝⏠⏝⏠⎠