bos beles isler

x + y = düttt

1 Mayıs 2010 Cumartesi

kadın gibi kadın : adım -2 (at-avrat-braveheart)


kadın gibi kadın olmak erkeklere göre önce görünüşle başlıyor sanırım.
malum ''at gibi avrat'' lafı neredeyse hepsinin dilinde pelesenk.
fiziksel açıdan ölçüsü,kıvamı nedir ne değildir bu ''at gibi'' tabirinin bilmiyorum gerçekten.bilen varsa bir el atıverip,anlatıversin.sanırım ben pek bir ''algıda sıçıcılık'' yaşıyorum bu konu hakkında.şöyle ki;

*at gibi avrattan kasıt kafanın kadın,vücudun atı andırma hali ise görüntü fena...
*vücudun kadın,kafanın at gibi olmasıysa görüntü yine fena...
*belden aşağısı at,belden yukarısı kadın ise görüntü bir daha fena...
*belden aşağısı kadın,belden yukarısı at ise fena...
*komple at of of offf...

ucube fetişizmi mi desem ne desem bilemedim.eğer ''banane ben de at gibi avrat olmak istirem'' demekte ısrarcı olanlar varsa önerim şudur:

üzerlerine bir eyer,boyunlarına bir yular bağlamaları gerekebilir,kesip yapıştırdıkları at kafalarını başlarına geçirebilir,yahut bir adet at kostümü edinebilirler.ama bu kadın şahıslar şunu da unutmasınlar :

at gibi olunmaz at doğulur !

0 gelişine vur!:

Yorum Gönder

haydi hep beraber dünyayı kurtaralım böbeem!
⎝⏠⏝⏠⎠