bos beles isler

x + y = düttt

9 Mayıs 2010 Pazar

kadınlardaki evlilik kafası

90'larda annem ve tayfasını hatırlıyorum da hepsinin saç baş röfleli idi.o zamanlar hepimizde ''kadınlar evliyse röfle yaptırır'' mantığı oluşmuştu.hatta bu durum evcilik oyunlarında dahi mevzu bahis olurdu kendi aramızda.''miraba şekerim,saçlarım nasıl olmuş,kocam röfle istedi,ben de yaptırdım'' , ''ay benimki de perma istiyor'' gibi cümlelerle manyaklığımızı tavan yaptırırdık.sonra sıkılır ninja kaplumbağalarcılık,he-mancilik falan oynamaya başlardık.neyse yıllar akıp gitti...
20 yıl azizim.koskoca 20 yıl...üzerinden bunca zaman geçmiş olmasına rağmen bu gelenek değişti mi?
bu sansürlü arkadaşlar benim evli arkadaşlarım.röflesiz hallerini bilirim.röfleli hallerine baktıkça arada en az 5 yaş oynadığını görüyorum her birinde.bir insan neden kendini yaşlı ve çirkin göstermek isteyebilir?röfle yaptırma hadisesinin gerçekleşme zamanlarına bakıyorum, düğünden hemen önce yahut hemen sonraya denk düşüyor.ya gerçekten evlilik kafası denen bir olay var ve bu kafayı bulma olayı sonucu şuursuzca kuaförde röfle yaptırmak üzere alınıyor soluklar ya da kaynana baskısı denen hadiseye yoracağım olayı.gelinleri bu hale sokup etrafta ''benim oğlan salak,ne kızlar koştu peşinden,ala ala bu yaşlı,çirkini aldı,vallahi gerizekalı benim oğlan'' diye söylenip deşarj oluyor olabilirler.bilemiyorum.bildiğim tek şey röflenin şuana kadar gördüğüm hiçbir dişiye yakışmadığı.

yapmayın etmeyin,evliliğinizi tehlikeye atmayın canlarım!

0 gelişine vur!:

Yorum Gönder

haydi hep beraber dünyayı kurtaralım böbeem!
⎝⏠⏝⏠⎠