bos beles isler

x + y = düttt

16 Mayıs 2010 Pazar

ve ödülün sahibiiiiiiiiiiiiiii....



 kimi bloglarda çok popüler olan bir takım aktiviteler var ki beni benden alır durumlardır bunlar.ortaya bir ödül konularak,reklamımı bloğunuzda yapın,beni övün,millet bu kimin nesiymiş diye gelsin,o reklamınıza bakayım,çekilişe dahil edeyim,gerisi nasip,kısmet,şans,baht olayı gibi gibi bir ton şart,şurt açıklama vs.iyi niyetli bir hareket olmadığı aşikar.''ülen içimden geldi,maaşa da zam var,okuyucularımdan birine bir güzellik yapasım var'' gibi bir durum değil yani.kendini bu ödül için haldur huldur paralayanlara da anlam veremiyorum.''ödül'' postunun altında ''şurda yaptım reklamını al bu da link,burda da yaptım,şu da var,link,link...'' diye gözü dönmüş şişko nuri tribi yaşayan  ''fıstık benim olacak,vurucam kırbacı,vurucam kırbacı roaaaaağğhh'' nidalaları atan okurlara karşı empatik bir hareket yaşayamıyorum.

ha olmazsa olmaz ise bu blogda ödül koyma hadisesi ''benim neyim eksik?'' der yaparım ben de yapacağımı.-çelişki? hı hııı-
şartlar şurtlar,çizgiye basmadan izlenecek adımlar:
aşağıda görmüş olduğunuz ''elvis metal'' türündeki parçanın ''play'' tuşuna basıyorsunuz.sözlerini de ayrı bir sayfa olarak açıyorsunuz ve söylemeye başlıyorsunuz.''metal dinlemem'' demeyin sizi de düşünerek seçtim bu parçayı.sözleri ''google amca''ya sorun söyler.hatasız bir şekilde söylüyor iseniz bana ''söyleyebiliyorum'' deyin,inanırım.
söyleyebiliyorsanız yan masadan sıcak yaz günlerinizi serinliği ile süsleyecek bir bira yollayacağım.meeeğğmur maaşı azizim.anca...

o zaman hep beraber:
volbeat-a moment forever

0 gelişine vur!:

Yorum Gönder

haydi hep beraber dünyayı kurtaralım böbeem!
⎝⏠⏝⏠⎠